انتقاد فرماندار خاتم از عملكرد اداره آموزش و پرورش شهرستان در مراسم تجلیل معلمان نمونه و فرهنگیان بازنشسته فرماندار

یزدفردا :رستگاراز خاتم :به مناسبت هفته معلم و تجلیل از معلمان نمونه و فرهنگیان بازنشسته فرماندار از عملكرد اداره آموزش و پرورش شهرستان اعلام نارضایتی نمودند .
سید ناصر امامی فرماندار شهرستان خاتم در این جلسه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری تصریح كرد ایران اسلامی به لطف خداوند متعال طی سه دهه اخیر به پیروزی های بزرگی در عرصه های مختلف دست یافته است دست یابی به فن آوری مسالمت آمیز انرژی هسته ای ،دستیابی به صنایع دفاعی مدرن ،صنایع هوا فضا ،علوم پزشكی و ... از جمله موفقیت هایی است كه دانشمندان جوان این مرز و بوم به آن دست یافته اند و آن چیزی نیست جز همت شما معلمان عزیز كه در تربیت این جوانان تلاش نموده اید.
فرماندار در ادامه به بحث تهاجم فرهنگی غرب اشاره و افزود همانطور كه همه شما عزیزان مستحضرید غرب و در راس آن ها آمریكا از طریق مختلف و با تخصیص اعتبارات كلان سعی در تغییر بینش و شیوه های زندگی اجتماعی دارد و همچنین با هجمه های مختلف و به تعبیری جنگ نرم سعی دارد به اهداف شوم خود دست یابد لذا همه شما معلمین باید در برابر این تهاجمات موضع خود را به خوبی نشان داده و دانش آموزان را از اهداف شوم آن ها آگاه سازید.
فرماندار در پایان با اعلام نارضایتی از عملكرد آموزش و پرورش شهرستان تصریح كرد دانش آموزان این منطقه از هوش بالایی برخوردارند و متاسفانه به دلیل عملكرد پایین آموزش و پرورش و عدم برنامه ریزی صحیح در دو ساله اخیر قبولی دانش آموزان و راه یابی به دانشگاهها به خصوص در رشته های فنی ،پزشكی و ... پائین است .لذا اینجانب از مسئولین استان و شهرستان می خواهم كه در جهت ارتقای سطح آموزش نهایت تلاش خود را بكار گرفته و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود .
لازم به ذكر است در این مراسم ضمن اجرای برنامه های متنوع از زحمات و تلاش های معلمین تقدیر و تشكر بعمل آمده و از معلمین نمونه و پیشكسوت عرصه تعلیم و تربیت با اهداء لوح و هدیه تقدیر گردید .


یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا